Aku Adalah Aku...

walaupown sy bukan seseorang ciri2 lelaki yang awk maO...tp ini larh sy sbnrnya...saya akan tunjukkn diri sy sbnrnyer....walaupown sy bukan seorang ustaz yang awk impiankn...tp sy akan cuba lelaki yang terbaek disisi awk...2 janji sy...Dan sy tahu...sy bkn lelaki yang pertama awk jatuh cinta...Tp sy akan cuba jdikan saya sebagai lelaki terakhir yg awk Cinta....xder manusia yang sempurna dalam dunia nih...msty ad kelebihan & kekurangan seseorang...Dan sy akan pown..sama larh...saya ad kelebihan sy & kekurangan diri sy sndiri...Dan sy harap awk boleh terima saya seadanya...Dan sy akan terima awk seadanya,.... :')


SAYA ADALAH SAYA..DAN SAYA AKAN BUKTIKAN KAT AWK..SAYA MAMPU JADI SEORANG LELAKI YANG TERBAIK DI SISI AWAK HINGGA KE AKHIR HAYAT SAYA... 

MOHD NAZRUL MUBIN BIN MOHD NOOR ♥ NOR FARHANA BINTI NORAZAM